سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما به علت مشکلات مالی خیلی دیر وارد نقل و انتقالات شدیم و نتوانستیم بازیکنانی که قیمتشان بالاتر از یک میلیارد بود بگیریم.

دایی: بازیکنانی بالاتر از یک میلیارد نتوانستیم بگیریم/ برای فوتبال ایران باید هزینه  کرد به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: شرایط تیم نسبت به هفته قبل بهتر شده است و چند مصدوم ما رسیدند و همراه سایر بازیکنان تمرین می کنند و کارمان را انجام می دهیم. با وجود اینکه بازی اول را برنده شدیم اما نواقصی داریم که باید آنها را در تمرینات رفع کنیم و بهتر از اینها باید بازی کنیم. بازیکنان ما در بازی اول خوب بودند  با اینکه عالی بازی کردیم و پیروز هم شدیم اما مشکلاتی داریم که باید در تمرینات این مشکلات را برطرف کنیم و تیم ما بهتر این شود. 

او درباره اینکه تیم سایپا در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده شرکت می کند و حریفان حساب ویژه ای نسبت به این تیم باز کردند و به علت مشکلات مالی نتوانستید بازیکن خوبی جذب کنید، گفت: اکثر تیم ها به جز 2 ، 3 تیم  با مشکلات مالی مواجه هستند و تیم ما هم از این امر مستثنی نیست و ما به علت مشکلات مالی خیلی دیر وارد نقل و انتقالات شدیم و نتوانستیم بازیکنانی که قیمتشان بالاتر از یک میلیارد بود بگیریم . البته سعی کردیم همه بازیکنانی که در یک سطح قیمتی قرار دارند بگیریم تا فشار به باشگاه نیاید. همچنین  با وجود اینکه  چند نفر از با تجربه های لیگ برتر هم جذب کردیم  اما از تیم های پایه سال قبل خود چند بازیکن را به ترکیب تیم اضافه کردیم و آنها هم خوب کار کردند و به مرور زمان تلاش خود را می کنیم که از همه این بازیکنان در طول فصل استفاده کنیم. 

منتظر جواب علیرضا حقیقی هستیم 

دایی درباره بازیکنان جذب شده و اینکه گفته می شود علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی قرار است به ترکیب تیم سایپا اضافه شود، تصریح کرد: تا زمانی که اخباری تکلیف خود را مشخص نکند ما نمی توانیم با حقیقی  قرارداد ببندیم. متاسفانه اخباری با وجود اینکه در لیست ما بود اما در تمرینات حضور نیافت و اطلاع هم نداد که چرا در تمرینات شرکت نمی کند و از قبل شروع تمرینات ما مشخص بود. به هر حال منتظر هستیم تا تکلیف اخباری مشخص شود که چه شرط هایی برای ماندن دارد و اگر در سایپا  نمی ماند ما به سراغ گزینه های خود می رویم. من با حقیقی صحبت کردم که اگر جایی نرفت و وضعیت اخباری برای جدایی  مشخص شد او بیاید به ما کمک کند. البته حقیقی گفت به سفر ترکیه می رود و اگر با تیمی قرارداد نبستم به شما جواب می دهم اما تاکنون خبری به ما نداده است. 

رضا اسدی دست مرا در پوست گردو گذاشت 

سرمربی سایپا درباره اینکه وضعیت اسدی هم با تیم سایپا مشخص نشده است، اظهار کرد: وضعیت رضا اسدی فرق می کند چرا که او قرارداد بسته است و امسال ما خیلی در قرادادش بهش لطف کردیم اما متاسفانه به خاطر رضا اسدی خیلی از بازیکنان را نگرفتیم و رد کردیم و او قبل از بازی اول تمرین نکرد و در دفتر باشگاه نشست و گفت که  تکلیف مرا مشخص کنید. به نظرم اگر کار او  را  در دنیای  حرفه ای گری نگذارید و مرامی در نظر بگیرید اقدامش درست نبود.  من از 2 ماه قبل با او کار کردم و رضا اسدی را کسی نمی شناخت و از بازیکنان تستی او را انتخاب کردم اما اگر خیلی از مسائل و گذشته مان  را فراموش کنیم در زندگی حال و  آینده شکست می خوریم و اسدی دست مرا در بازی اول در پوست گردو گذاشت اما من آن قدر بازیکن دارم که جای او بگذارم.  همان طور که برای تست گیری هزار نفر را واسطه قرار داد تا از او تست بگیرم اما این رسمش  نیست که موقع رفتن ادا و اطوار در بیاورد و قبل زا بازی تمرین نکند و در باشگاه بنشیند و بگوید تکلیف مرا مشخص کنیم. رقم قرارداد تیمی که او را می خواهد خنده دار است و در کنار فوتبال هم باید شغلی داشته باشد تا در دانمارک هزینه هایش تامین شود . من می دانم این قضیه از کجا آب می خورد و  مدیر برنامه این بازیکن را می شناسم و یکی از همکاران قدیمی شماست و او نمی تواند اسدی را به خارج بفرستد و از طریق فرد دیگری اقدام کرده است.  در ابتدا گفتند اسدی از یونان پیشنهاد دارد و بعد بیان کردند او به دانمارک می رود و فردا نمی دانم نام چه تیمی را بیان کنند. من آرزویم پیشرفت بازیکنم است اما  او راه اشتباهی را انتخاب کرده است . علی قلی‌زاده که بازیکن ما بود راه درست را انتخاب کرد و با عملکرد خوبش به تیم ملی دعوت شد و در نهایت راهی اروپا شد.

او درباره  قراردادهایی که امسال با بازیکنان سایپا بسته شده گفت: این مسئله در حیطه کاری من نیست اما وقتی من روی یک بازیکنی برای نیم فصل اول حساب می‌کنم و برنامه‌ام را می‌چینم و بازی‌های تدارکاتی‌ام را برنامه‌ریزی می‌کنم و وقتی این بازیکن قبل از بازی اول می‌گوید که نمی‌تواند تیم را همراهی کند این به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و برای من غیر قابل حل است.

دایی درباره  برنامه پیشنهاد شده از سوی کی‌روش برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: من این برنامه‌ را ندیدم و نمی‌توانم درباره آن نظر دهم اما پولی که برای این برنامه‌ریزی تخمین زده شده است برای اینکه شور و نشاط مردم را در این وضعیت بد اقتصادی تامین کند، بیشتر از این پول هم باشد باز کم است چون فوتبال است که می‌تواند مردم را شاد کند و اندکی از گرفتاری‌های اقتصادی دور کند. لذا باید برای فوتبال در ایران خرج شود.

ما باید به طریقی برای تیم ملی هزینه کنیم 

او درباره انتقاد برخی درباره مبلغی که کارلوس کی‌روش برای این اردوها پیشنهاد داده گفت: آیا این مقدار برای هزینه‌های کشور ما زیاد است که نتوانیم آن را بدهیم. ما باید به هر طریقی که می‌توانیم باید هزینه کنیم تا غم و غصه از ذهن مردم برای مدتی دور شود.

مگر بازیکنان تیم ملی سرباز وطن نیستند؟ 

سرمربی تیم سایپا درباره مشکلات بازیکنان سرباز تیم ملی گفت: این مسئله‌ای است که باید هرچه سریع‌تر حل شود و این اتفاق مربوط به نیروهای مسلح است که باید هرچه سریع‌تر معلوم کند آیا آن‌ها معاف می‌شوند یا اگر این اتفاق نمی‌افتد بتوانند حداقل در بازی‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کنند. مگر آن‌ها سرباز وطن نیستند؟ وظیفه سرباز وطن دفاع از حریم وطن است و این بازیکنان هم با بازی کردن در این رقابت‌ها همین کار را انجام می‌دهند. ما باید از تمام نیرویمان استفاده کنیم تا تیم ملی بتواند در این رقابت‌ها موفق باشد.

او در ادامه افزود: اگر این برنامه پیشنهاد شده باعث قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا شود برای ما که در لیگ تیم‌داری می‌کنیم بسیار خوب است اما باید یک مدیریتی انجام شود که هم به برنامه لیگ برتر لطمه نخورد هم تیم ملی ما در جام ملت‌های آسیا موفق باشد. هدف ما هم موفق بودن تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا است.

حق و حقوقم از پرسپولیس را تمام و کمال می خواهم 

دایی درباره طلبی که از باشگاه نفت تهران و پرسپولیس دارد گفت:‌ این مسئله وجود دارد اما کاری از من ساخته نیست. من روی مواضع خودم هستم و باید حق و حقوقم  تمام و کمال داده شود. من با معاون وزیر ورزش و همچنین مدیرعامل باشگاه صحبت کردم اما هیچ نتیجه‌ای دریافت نکردم. فکر می‌کنم باید با قانون حقم را پس بگیرم و مرحله ای که من در این مدت طی کردم هیچ نتیجه‌ای نداده است. آقای گرشاسبی مطلب جالبی را گفت که  با توجه به گرانی دلار نمی‌توانیم پول شما را بپردازیم و این مسئله بسیار خنده‌دار است و من حقم را به طور کامل می‌خواهم و این مسائل نمی‌تواند مانع گرفتن حقم شود.


بیشتر بخوانید: دایی: برای موفقیت باید در ۳ پست تقویت شویم


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار